AlbWeb - Ndertim Faqe Interneti - Zhvillim Website - Fushata Marketingu - Zhvillim Aplikacion - SEO - Social Marketing - Design & Brand Identity | Përse ju nevojitet patjetër Google Street View për biznesin tuaj?
15647
post-template-default,single,single-post,postid-15647,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Përse ju nevojitet patjetër Google Street View për biznesin tuaj?

Përse ju nevojitet patjetër Google Street View për biznesin tuaj?

Nëse po konsideroni të shtoni përmbajtje apo dicka tjetër për të ndihmuar në procesin e marketingut të biznesit tuaj, ne ju rekomandojmë disa arsye përse të konsideroni Google Street View.

Harta virtual e botës cdo ditë e më shumë zgjerohet. Teknologjia e njohjes së vendeve të ndryshme në botë përmes virtualizimit tashmë është e pranishme dhe kjo falë Google. Mënyra sesi njerëzit kërkojnë, zbulojnë dhe lundrojnë në internet është tashmë e lidhur ngushtë me realitetin virtual. Në këtë artikull do të ju njohim me mënyrën sesi të shndërroni këtë funksion në benefit për biznesin tuaj.

Fillimisht le të njihemi me Google Street View.

Google Street View ofron një tur virtual në formë simulimi nga një pozicion ekzistues, ku përgjithësisht është një kompozim i disa imazheve të kryera nga një Agjensi Trusted e Street View. Pasi imazhet 360 gradë prodhohen, shtohen në Google My Business, dhe pas një procesi turi virtual është i dukshëm për këdo që kërkon në internet.

7 Arsye përse ju nevojitet Google Street View

#1 – Rritja e përmbajtjes cilësore në listimin tuaj

Një listim i optimizuar do të thot një listë e plotë me informacione dhe jo thjesht një emër biznesi dhe informacione bazike. Sa më shumë profesionale të jetë përmbaja aq më shumë interaktivitet do të ketë dhe listimi juaj.

Në listimin e Google My Business ka disa mënyra për të shtuar përmbajtje si :

  • Faqja juaj e internetit – Shtoni linkun në mënyrë që personat ta aksesojnë
  • Postime – Disa postime të ngjashme me rrjetet sociale
  • Foto – Foto të ambienteve të ndryshme
  • Përshtypje të klientëve
  • Video
  • 360 Foto – ose një Tur Virtual nga një Agjensi Trusted

Le të supozojmë se keni një restorant dhe doni të siguroheni që klientët tuaj të ju gjejnë në Google.

Ju me siguri do të dëshironi disa foto të bukura të pamjes ballore të restorantit, ushqimit dhe atmosferës së brëndshme. Por nëse do të kishit dhe turin 360 gradë, impakti dhe ndërveprimi do të dyfishoheshin. Njerëzit do të shpenzonin kohë duke lëvizur rreth vendit virtualisht nv vend që thjesht të shikonin imazhe statike. Ndryshimi qëndron në faktin se i jep biznesit tuaj një pamje reale dhe gjithashtu është një proces argëtues.

Të gjitha shikimet e Turit interpretohen nga Google si ndërveprime organike në listimin tuaj. Kjo ju ndihmon dhe në pozicionimin më lartë në Google. Mbi të gjitha përmes këtij shërbimi do ti bëni të ditur klientëve se ju jeni gjithmonë të përditësuar me teknologjinë e fundit dhe do të jeni në shërbim të tyre pavarësisht kushteve qe mund të ndodhen.

#2 – Tregon në mënyrë të drejtpërdrejtë atë cka është e vështirë të shpjegohet

Biznesi juaj mund të ketë një dekor unik në të gjithë sipërfaqen e tij. Si mund të shpjegoni të gjithë natyrën e dekorimit direkt pa shprehur asnjë fjalë? – Sigurisht që me foto 360 gradë!

Google Street View do ti lejojë klientët tuaj të provojnë direkt një eksperiencë unike të atmosferës që ka ambienti juaj. Një metodë kjo e cila krijon ndjesinë se e ka vizituar këtë vend më parë. Ata kanë mundësinë të lëvizin në zona të ndryshme dhe gjithashtu të bëjnë zoom në një vend që dëshirojnë të kenë pamje më të afërt.

#3 – Një Street View e përditësuar i lejon klientët të ju gjejnë më lehtë 

Shpesh mund të ju ket rastisur të keni vënë re një foto të një biznesi në Street View e cila është fotografuar nga makina e Google por pamja nuk është ende e përfunduar si psh. një pallat i cili nuk ka përfunduar fasadën. Ky rast mund të krijoj konfuzitet tek klienti i cili nuk ka një pamje të qartë të biznesit. Në momentin që ju përditësoni pamjen e Street View në Google cdo person do ta ketë më të lehtë të gjej vendndodhjen tuaj duke u orientuar përmes pamjeve të ndryshme.

#4 – Mënyrë e re ndërveprimi midis jush dhe klientëve

Virtualiteti është një pjesë e cila tërheq shumë klientët. Virtualizimi na ndihmon të kryejmë veprime të ndryshme si – udhëtime, edukim, madje dhe teknologji mjeksore. Google dhe Facebook po investojnë mijëra dollarë në zhvillimin e hardware dhe aplikacioneve që do të na përgatisin për kërkesat e së ardhmes.

Një tur virtual i biznesit do ti mundësonte klientëve të ndjenin atmosferën e vendndodhjes suaj. Shumë smartphone ditët e sotme ju lejojnë të shikoni imazhe virtuale pa përdorur syze speciale. Cdo person me një smartphone mund të ndërveprojë me hapsirën tuaj shumë thjeshtë. Gjithashtu përmes Google My Business ofrohet mundësia e gjurmimit të herëve që foto është klikuar dhe saherë është vrojtuar.

#6 – Virtual turi juaj mund të përdoret dhe në vende të tjera

Një tur virtual i biznesit tuaj mund të implementohet në vende të ndryshme jasht Google. Mund ta vendosni atë në faqen tuaj të internetit me thjeshtësinë e një video YouTube. Shumë biznese e përdorin dhe në faqe të ndryshme për të shfaqur ambiente të ndryshme sipas kërkesës. Gjithashtu mund të postohet dhe në Facebook. Sic të gjithë e dijmë mediat sociale janë një mënyrë shumë e mirë për tu lidhur me klientë potencialë.

#7 – Zgjat përgjithmonë nëse ju dëshironi

Cdo tur qëndron në Google për aq kohë sa ju dëshironi

Mëposhtë është një Virtual Tour i realizuar nga AlbWeb për Pajtoni Center.

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Përse ju nevojitet patjetër Google Street View për biznesin tuaj?

You need Google Street View; Here’s Why

If you’re considering adding content for brand marketing and advertising, there are some sound reasons to consider a Google virtual tour.

The virtual map of the world is growing faster than ever. The technology to virtually visit places on the earth, now fits in our pockets and is free from Google. How people search, discover, and engage online is becoming intertwined with virtual reality technology.  Here’s how it can work to your benefit.

First, let’s quickly answer, for those that don’t know – What is a Google Virtual Tour exactly?

A Google virtual tour is a simulation of an existing location, usually composed of a sequence of images by a Street View Trusted pro or agency.

7 Reasons your business needs a Google Virtual Tour

#1 – Increased quality content for your listing improves interaction

A well optimized listing means one filled with content beyond just the business name and basic info. The more high-quality professional content and interaction the better for your ranking and engagement outlook.

On your GMB listing you have several ways to add content like :

  • Your website – add your link so people can get there in one click
  • Posts – similar to social media updates and offers
  • Photos – interior and exterior + identity, at work or team
  • Customer Reviews – you can respond to Google reviews adding a layer of interaction and transparency.
  • Vide0
  • 360 Photos – or a Street View Trusted Google Virtual Tour

Let’s pretend for a second you have a restaurant and you want to make sure your customers are able to find you on Google.

You would definitely want some great photos of your storefront, food and the inside of the dining area atmosphere.  But if you had the 360 virtual tour as well, the attraction, interaction and time spent could all DOUBLE.  People WILL spend time walking around your place virtually versus just skimming over still pictures and details. The difference is that it gives a real look at a your business and well, honestly it’s just kinda fun to do!

As your prospects tour your restaurant business virtually, the views are interpreted by google as positive organic interaction with your listing.  This helps with higher ranking on Google.  So, doubling-down on the type of photo content you are allowed on Google should be a no-brainer.

#2 – Shows instantly what can be hard to describe

So, your location has beautiful fixtures, great art and amazing wall treatments with plenty of warm space.  How do you describe that instantly without saying a word? – With a 360 photos of course!

The Google virtual tour will allow your customer to instantly experience the atmosphere and feel of your location with their own eyes. A trick that makes their brain feel like they’ve already been there.

They can walk around to different sections of the venue and quickly decide to visit. Professionally produced tours are done in such high quality format that you can zoom in and see everything they need to get a clear idea of what a business is all about.

#3 – Up-to-date Street View of your storefront allows customers to find you easily after being picked on Google and Google Maps

For example, we’ve seen a street view picture on a business’ listing that was taken by the Google Maps car before the building was even built. When a customer looked at it on Google Maps to get there, it was only a photo showing an empty patch of land.

This can be confusing to a valuable prospect trying to identify your business. Also, if you are in a location where you took over a prior used location, chances are that the Google street car passed by when that company was set up and not your company. Showing their signage or even flaws that you may have fixed or changed or completely renovated over.

#4 – New way to attract and interact with your customers

Virtual reality may become a tangible force in our daily lives. More and more the virtual world is being developed to help us do all kinds of things – travel, education, even medical technology.

Google and Facebook are pouring billions of dollars into development of hardware and applications to prepare for the next generationof user demands.  The future holds many uses for virtual reality but one available right now is as a tool specifically to engage with customers.

A Google virtual tour of your business will allow your customers to experience your location.  Most smartphones today will allow you to see virtual images without using special glasses or a virtual reality headset.  Any customer with a smartphone can interact with your space easily.  This gets them to interact with listing in a way that wasn’t available before.

#6 – Your Google Virtual Tour can be used in other places

A Google Virtual Tour of your business can be embedded and shared in other places outside Google as well.

You can add it to your website easily just like a YouTube video.  Just copy and paste the embed code into a website block and it will appear in just about any context you’d like.

Some businesses like to use different parts of the tour on different pages. Like an events facility showing off a private hall on a page about private events.  Or an apartment complex showing of the gym and pool on a page about the amenities.

It can also be posted on social media that has 360 support, like Facebook.  As we all know social media is a great way to stay in touch with people interested in the products and services. Use 360 content as a way to get them into your store virtually and then physically.

Another tip if you have an email list, you can re-engage with your past clients by sending a link to your new virtual tour.

#7 – It lasts forever- if you want

Google will host it indefinitely and it will remain on Google until you delete it! The cost of photography and production is relatively inexpensive and would be a one time fee to get processed and published to Google–then it lives there forever. You can’t beat a deal like that, when most virtual tour sites have hosting fees to keep your website online.

These are just a few ways to optimize your Google My Business listing in order to get you ranked higher on Google.These tours can be vital to getting traffic to your business online and are recommended highly by Google themselves.

Virtual Tour created by AlbWeb for Pajtoni Center.

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.